fbpx

Vergaderen in de horeca

Corona heeft ervoor gezorgd dat veel mensen zijn gaan thuiswerken en vergaderen ging veel online.

Ook jouw gasten reizen veel minder langs jouw horecazaak. Uit onderzoek van de Rabobank wordt verwacht dat ook post corona Nederlanders twee dagen per week thuis zullen werken.

Download de TIPPR-app?



Pre corona was dit 1 dag. Je denkt misschien die ene dag wat maakt dat uit? Maar er is berekend dat cateraars, gemakswinkels en broodjeszaken rondom kantoorpanden flink wat omzet mislopen door deze verandering.

Het zal gaan om €400-500 miljoen per jaar. Hierdoor is het aannemelijk dat ook de horeca de nodige omzet zal missen. 

Is er ook positief nieuws? 

Wel als je creatief blijft ondernemen! Er is wel benoemd dat werknemers naar kantoor komen voor bijkomsten, vergaderingen en creatieve sessies om de teambuilding op pijl te houden. Wees daarom de horecazaak die ruimte kan geven voor deze creatieve sessies.

De meetings die op kantoor georganiseerd worden, kunnen ook in jouw horecazaak onder het genot van heerlijke gerechten en kwalitatief goede koffie gehouden worden. Zo wordt vergaderen gewoon voortgezet, maar op een andere locatie.

Vergaderen in de horeca

Hoe kan je dit doen?

Het hangt er natuurlijk volledig vanaf of jij de ruimte hebt in jouw horecazaak, maar je kan als de horeca binnen ook geopend mag worden het een en ander organiseren.

Coffeelab speelt hier bijvoorbeeld perfect op in. Zij creëeren ultieme werkplekken in hun horecazaak, waar mensen gefocust onder het genot van hun producten kunnen werken.

Samen met Jeroen Veldkamp van Coffeelab heeft Myrian Ermes een podcast gepubliceerd over het succes van Coffeelab. De link naar de podcast staat in de reacties!

Communiceer via jouw social media en website dat het bij jullie mogelijk is om een vergadertafel te reserveren. Maak hier een soort arrangement van. 4 personen mogen de hele middag aan een afgelegen tafel vergaderen.

Zij krijgen regelmatig een nieuw kopje koffie, een heerlijke lunch en als zij zijn uit vergaderd zelfs een borrel! 

Of op jouw rustige uren kan je werkplekken aanbieden voor de thuiswerkers. Hetzelfde arrangement, maar dan voor 1 persoon. Zij kunnen dan toch in alle rust werken, maar wel onder het genot van jouw gerechten en drankjes!

Vrijmibo

Ook kan je een vrijmibo organiseren voor jouw gasten wanneer zij zijn klaar zijn met werken. Zo kan je speciale acties doen in jouw horecazaak op vrijdag middag. Of zelfs op donderdag (Domibo). Zo verkoop je ook rond borreltijd extra.

Wil je meer weten? Download de TIPPR-app om met ons mee te TIPPR’n.

Nu je hier toch bent …

Wil je inspiratie op maat, die afgestemd wordt op jouw behoefte?

Download dan geheel GRATIS de TIPPR app en ontvang onbeperkte input om je omzet te stimuleren of open een TIPPR shop. Klik hier

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

4 Sushi trends

Ben je klaar met de standaard sushi op de kaart en wil je de good old sushi eens een andere look geven? Lees dan...

TIPPR – interview met Herman den Blijker & Nick de Kousemaeker

TIPPR – voor en door horeca. In deze video laten we de horecaondernemers, Herman den Blijker & Nick de Kousemaeker, eigenaren Restaurant Goud...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

Instagram
×

Hallo!

Neem hieronder contact met ons op via Whatsapp chat of stuur een email naar info@tippr.nl

× Whatsapp ons gerust!