fbpx

    Moeten gasten de TIPPR-app downloaden als ze iets willen bestellen?

    0

    Nee, het is niet nodig voor gasten om de TIPPR-app te downloaden, zij hoeven alleen een QR-code te scannen. Met de QR-code gaan ze direct naar de shop van de horecaondernemer en kunnen ze een bestelling plaatsen

    Vorig artikel Hoe kan ik de verkoop stimuleren?
    Volgend artikel Hoe weet TIPPR dat wij een product hebben meegegeven?
    TIPPR is in 2017 opgericht door Colin Westerwoudt en Pim Pelser, maar dit kunnen we niet terugbrengen naar één persoon. Dagelijks zijn er vele TOPPR's werkzaam en opzoek naar TIPPs om de horeca te inspireren. Zo denkt Emma dagelijks mee maar ook hebben Bibi, Jill, Armand, Chiara, Jelle, Bas, Julia, Iris, Casper, Danny, Lars, Jorg, Edewin & Jelmer meegedacht. Als jij ook wil meedenken? Mail ons gerust met al je TIPPs naar emma@tippr.nl. We zijn er vóór en dóór de horeca.
    Instagram
    ×

    Hallo!

    Neem hieronder contact met ons op via Whatsapp chat of stuur een email naar info@tippr.nl

    × Whatsapp ons gerust!