fbpx

    Hoe weet TIPPR dat wij een product hebben meegegeven?

    0

    Door het scannen van de QR-code van de gast geef je als horecaondernemer het signaal van overdracht. Indien dit is verwerkt zal deze meegenomen worden in de uitbetaling.

    Vorig artikel Moeten gasten de TIPPR-app downloaden als ze iets willen bestellen?
    TIPPR is in 2017 opgericht door Colin Westerwoudt en Pim Pelser, maar dit kunnen we niet terugbrengen naar één persoon. Dagelijks zijn er vele TOPPR's werkzaam en opzoek naar TIPPs om de horeca te inspireren. Zo denkt Emma dagelijks mee maar ook hebben Bibi, Jill, Armand, Chiara, Jelle, Bas, Julia, Iris, Casper, Danny, Lars, Jorg, Edewin & Jelmer meegedacht. Als jij ook wil meedenken? Mail ons gerust met al je TIPPs naar emma@tippr.nl. We zijn er vóór en dóór de horeca.
    Instagram
    ×

    Hallo!

    Neem hieronder contact met ons op via Whatsapp chat of stuur een email naar info@tippr.nl

    × Whatsapp ons gerust!