fbpx

TIPPR Digital Selling Summit: Silvie Slachter, BBB Maastricht

Digital Selling Summit met het thema “Offline needs Online: in aanloop naar deze summit komen verschillende horeca professionals aan het woord die hun visie geven hierop. “Horecaondernemers hebben deze tijd nog meer behoefte aan een ECHTE partnership met de leverancier, je wilt gezamenlijk naar een win-win situatie. De leveranciers moeten digitaler worden” Aldus Silvie Slachter, De Beursmanager van de BBB Maastricht

Laatste artikelen

Help de horeca #tikkieinderug

De horeca gaat open, maar het kan alsnog een steuntje in de rug gebruiken. TIPPR steunt de horeca elke dag en wil nu een...

Berging Brouwerij: Private Label bier, frisdrank & gedistilleerd

Als horecaondernemer wil je elke dag fans creëren voor jouw onderneming. Bij Berging Brouwerij denken ze met je mee en kan er samen iets...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

Instagram
×

Hallo!

Neem hieronder contact met ons op via Whatsapp chat of stuur een email naar info@tippr.nl

× Whatsapp ons gerust!