fbpx

Self-service met QR-codes: voor en nadelen?

Dit artikel verder lezen in de app?



Sinds de corona-crisis is het gebruik van de QR-code populair geworden in de horeca. Veel bedrijven zijn al bezig met deze methode en laten hun gasten bestellen en/of betalen via hun telefoon.

Het gebruik van een QR-code om gasten de laten bestellen en betalen scheelt veel tijd en is makkelijk te gebruiken. Daarnaast kan het voor meer omzet zorgen en is niet te vergeten, corona-proof.

Ondanks deze voordelen, moet je je afvragen of het ook echt bij jullie bedrijf past. Heeft persoonlijk contact en gastvrijheid prioriteit, dan zal het bestellen via de QR-code waarschijnlijk niet de beste fit zijn voor jullie. Wel kan je er als bedrijf voor kiezen om de gast persoonlijk te bedienen, maar af te laten rekenen via een QR-code. Of, je laat je gast de keuze maken hoe zij bediend willen worden.

  • OrderMe
  • Tikkie Check
  • Jamezz
  • Mynober
  • Scanfie
  • Bestelmar
  • Table Duck
  • Butlaroo
  • Aantafel
  • Booq
  • Payconiq
  • Bork buddy
  • Urbandine
  • Amsuse

Ben je benieuwd naar de kosten van de bovenstaande systemen, download de TIPPR app.

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Gastenregistratie, bespaar tijd

Dit artikel verder lezen in de app? Open in de app Sinds 10 augustus is het...

Het wordt weer winterterras-tijd

Dit artikel verder lezen in de app? Open in de app De regels voor een winterterras...
Advertisment

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

Instagram
LinkedIn
Share
×

Hallo!

Neem hieronder contact met ons op via Whatsapp chat of stuur een email naar info@tippr.nl

× Whatsapp ons gerust!