fbpx

MONO CONCEPT

[rev_slider alias=”toevoegen”]

Zondag: 14-01-18

#TIP – Steeds vaker zie je nieuwe horecagelegenheden uit de lucht schieten die kiezen voor een formule waarbij ze één of een paar producten centraal stellen. Dit wordt meestal een mono-concept genoemd. Bijvoorbeeld The Avocado Show of Kroketten Boutique. Belangrijk te onthouden bij de mono-concepts is dat je durft te kiezen, want dan wordt jij ook gekozen. Dat betekent dat je waarschijnlijk niet kunt voorzien in ieders behoefte, maar mensen wel naar jou toe kunnen voor een specifiek product. Een gewild concept met nog veel kansen.- #TIPPR@ Appstore www.tippr.nl/app.

  


 

Laatste artikelen

Dutch Hard Seltzer – Bozu Vodka Soda

Dit artikel verder lezen in de app? Open in de app Bij Bozu Beverages vonden ze...

Actieve houtskool: Function in Food

Dit artikel verder lezen in de app? Open in de app Waarom het ‘actief’ heet? Dat...
Advertisment

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

Instagram
LinkedIn
Share
×

Hallo!

Neem hieronder contact met ons op via Whatsapp chat of stuur een email naar info@tippr.nl

× Whatsapp ons gerust!