fbpx

MONO CONCEPT

[rev_slider alias=”toevoegen”]

Zondag: 14-01-18

#TIP – Steeds vaker zie je nieuwe horecagelegenheden uit de lucht schieten die kiezen voor een formule waarbij ze één of een paar producten centraal stellen. Dit wordt meestal een mono-concept genoemd. Bijvoorbeeld The Avocado Show of Kroketten Boutique. Belangrijk te onthouden bij de mono-concepts is dat je durft te kiezen, want dan wordt jij ook gekozen. Dat betekent dat je waarschijnlijk niet kunt voorzien in ieders behoefte, maar mensen wel naar jou toe kunnen voor een specifiek product. Een gewild concept met nog veel kansen.- #TIPPR@ Appstore www.tippr.nl/app.

  


 

Laatste artikelen

8 TIPS – oververhitting van je koeling?

In Nederland hebben we steeds vaker te maken met hogere temperaturen. Koelinstallaties in de horeca krijgen het moeilijker bij een temperatuur die hoger is...

Healthy Coke – mineraalwater met balsamicoazijn

Wat als je een cola zou kunnen serveren zonder de bijbehorende suikers (65 gram)? Verras je gasten met een "gezonde cola", nu al hot op...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.