fbpx

MONO CONCEPT

[rev_slider alias=”toevoegen”]

Zondag: 14-01-18

#TIP – Steeds vaker zie je nieuwe horecagelegenheden uit de lucht schieten die kiezen voor een formule waarbij ze één of een paar producten centraal stellen. Dit wordt meestal een mono-concept genoemd. Bijvoorbeeld The Avocado Show of Kroketten Boutique. Belangrijk te onthouden bij de mono-concepts is dat je durft te kiezen, want dan wordt jij ook gekozen. Dat betekent dat je waarschijnlijk niet kunt voorzien in ieders behoefte, maar mensen wel naar jou toe kunnen voor een specifiek product. Een gewild concept met nog veel kansen.- #TIPPR@ Appstore www.tippr.nl/app.

  


 

Laatste artikelen

Tips om energiekosten te besparen in de horeca

De tempratuur is aan het dalen. Dit betekent dat energiekosten voor de horeca verder omhoog gaan, welke energieverbruikers zorgen voor meer kosten? En hoe...

Blog: Uitblinken in de horeca?

We hebben er allemaal weleens van gehoord, de 80/20 regel. Een simpele waarheid die overal in je restaurant terugkomt maar hoe kan je uitblinken...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.