fbpx

Laat je gasten weten dat je aan bezorgen doet

Dit artikel verder lezen in de app?



Bestellen speelt een grotere rol dan ooit voorheen. Maar hoe maak je het aan de buiten wereld voldoende bekend dat ze bij jou kunnen bestellen?

  1. Zet een mailcampagne op waarin je dit bekend maakt naar je bestaande klanten – dit kan je maandelijks of tweewekelijks herhalen wanneer je menu veranderingen toevoegt of acties op bepaalde
  2. Maak gebruik van social media, post ook hier je dag- of week menu
  3. Werk met een pop up op je site. Wanneer een gast jouw site dan bezoekt krijgen ze een pop up melding met het bericht van die dag zoals bijvoorbeeld het populairste gerecht van bestellen afgelopen week of de actie voor die week. Nodig de lezer uit om bij jou te bestellen en het liefst via je eigen website zodat je geen commissie kosten moet betalen.
  4. Zet in je Google info jouw bestellink. Zo kunnen mensen snel en gemakkelijk naar jouw bestelsite doorgeleid worden.
  5. Via Instagram kan je nu ook stories van gerechten plaatsen en hier een knop inzetten met een directe link om dit gerecht te bestellen. Dit is momenteel wel enkel mogelijk wanneer je bereikbaar bent via Deliveroo en Ubereats.

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

Tekst en foto credits: formitable.com

Foto en tekst credit: Adformatie.nl

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

no waste dag

Waste is een breed begrip dus denk aan bedrijfseconomische redenen: kostenbesparing, efficiency, milieuredenen, bijdrage verlaging uitstoot CO2, pr-redenen, maatschappelijke verantwoording maar ook HR-redenen zoals...

no waste missie

35% van de voedselverspilling vindt plaats in de horecaketen Elk jaar gaat 1,6 miljard ton voedsel (1,3 miljard ton, $1 biljoen of 1/3 van de...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.