fbpx

Heineken: Marieke Heemskerk

De afgelopen 5 jaar is het B2B-salesproces sterk veranderd. De moderne klant heeft toegang tot informatie via sociale media en digitale kanalen en gebruikt deze om onderzoek te doen en besluitvorming te versterken.

Hoe zorg jij dat je online goed vertegenwoordigd bent en contact kan leggen met de moderne klant?

In onze podcast bespreken we samen met onze gasten de nieuwe werkelijkheid die zij zien in de on-en offline verkoop van de horeca industrie.

Listen to “#12 Heineken – On- en Offline Sales en Marketing in de Horeca” on Spreaker.

Laatste artikelen

Help de horeca #tikkieinderug

De horeca gaat open, maar het kan alsnog een steuntje in de rug gebruiken. TIPPR steunt de horeca elke dag en wil nu een...

Bobby’s Gin: Gin-Tonic

Schiedam, 21 april | Hoera voor alle drank-liefhebbers: Bobby’s Schiedam Dry Gin staat nu met maar liefst twee cocktail varianten in de supermarkt! Natuurlijk...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

Instagram
×

Hallo!

Neem hieronder contact met ons op via Whatsapp chat of stuur een email naar info@tippr.nl

× Whatsapp ons gerust!