fbpx

Digital Selling Summit 2020

“Offline needs online” staat in de tweede editie van de Digital Selling Summit centraal. In de consumenten wereld staan social- & digital selling al centraal maar in de horeca keten kunnen we er ook niet meer omheen. Influencers zijn we uiteindelijk allemaal maar hoe moet je hiermee omgaan in een digitaal horeca landschap. Tijdens deze Summit wordt er een reflectie geschetst tussen de consumenten wereld en de bedrijfswereld, uiteindelijk gaat het niet om de route-2-market maar om de B2ME-conomy.

Offline needs online

Digital Selling Summit 2020: in 2020 organiseerde TIPPR samen met de Social Selling Company en de BBB Maastricht het digital stellig event in het Soho House. Het digital selling event 2019 was binnen een week uitverkocht waardoor we een tweede editie gaan organiseren tijdens de BBB Maastricht op 12 oktober. Het thema van de Digital Selling Summit is “Offline needs Online”. De tijd dat je kon volstaan met offline sales tools is over. De oriëntatie begint online en draagt bij aan een betere ROI.

Programma 12 oktober

  • 14:00 – Zaal open
  • 14:15 – Start
  • 14:30 – Trends en ontwikkelingen in de Horeca keten
  • 15:15 – Merken bouwen en de rol van influencers
  • 16:00 – Social Selling
  • 16:45 – Q & A
  • 17:00 – Borrel en netwerk bijeenkomst
Customer journey bestelproces

De customer journey in de wereld van eten-drinken en slapen heeft een metamorfose ondergaan. Het einde van b2b en b2c staat voor de deur. Onder druk wordt alles vloeibaar en dat hebben we gezien. We hebben in de Foodservice en Hospitality industrie alle heilige huisjes laten verdwijnen als smog voor de Mount Everest. Fabrikanten leveren direct aan consumenten en horeca ondernemers gaan nu massaal bezorgen. Normaliter gesloten groothandels staan ineens wagenwijd open voor de reguliere horeca gast. Exclusiviteit zit niet meer vast aan locaties en momenten. Alle producten en diensten zijn nu voor iedereen bereikbaar.

EEN HORECA-ONDERNEMER IS DE BELANGRIJKSTE SCHAKEL TUSSEN VRAAG EN AANBOD.



Als we de B2ME-conomy als vertrekpunt nemen in onze nieuwe customer journey, wat is dan het effect op mijn bedrijfsvoering? De B2ME-conomy kenmerkt zich door de consument die overal en altijd toegang tot producten en diensten heeft. Alles wat het leven gemakkelijk en aangenaam maakt via stem of handpalm bereikbaar. Een consument is niet bezig met industrie grenzen, foodservice, foodretail, catering, horeca, leisure, etc. Laat me gewoon eten en drinken. Waar, wat en wanneer ik wil.

Tijdens de Digital selling Summit zullen we je meenemen in de nieuwe werkelijkheid en de kansen van digital bespreken. Het is niet meer dat je alleen af kan met offline sales, de oriëntatie begint online. De volgende thema’s komen aan de orde:

  • Trending in de Horeca
  • Speeding op sales in de Foodservice keten
  • Customer Journey van de horeca
  • Merken bouwen met influencers
  • Social Selling

Voor deze thema’s zijn drie gespecialiseerde keynote speakers uitgenodigd om je mee te nemen in de digital selling wereld en de kansen:

Toni van Dam

Toni van Dam is Social selling expert en partner bij The Social Selling Company en De Commerciële Revolutie. Hij helpt uiteenlopende organisaties met de implementatie van een social selling-strategie en traint salesteams in een nieuwe manier van werken. Mijn zijn team bij The Social Selling Company laat hij zich graag afrekenen op resultaten. Toni is tevens gastdocent op Nyenrode en auteur van het boek “de kracht van Social Selling”.

Lucas van Zandvoort

Lucas van Zandvoort is afgestudeerd consumenten psycholoog, haalde ooit Crocs naar Europa en heeft als ondernemer aan de wieg gestaan van de groei van merken zoals Superga, Wild en Blissfuel. Is momenteel als CEO van IrisArke bezig om the next generation retail neer te zetten en als investeerder/adviseur betrokken bij diverse ventures waarbij hij met de directies reflecteert op b2c marketing, sales, e-commerce en innovatie strategie.



Colin Westerwoudt

Colin Westerwoudt is afgestuurd aan de Hoge Hotelschool Den Haag en heeft als aanvulling een MBA behaald in Amsterdam. In 2017 heeft hij TIPPR opgericht. Als managing partner is TIPPR uitgegroeid tot de grootste foodservice app in de Benelux en is druk bezig met de uitrol in Europa. Met zijn team bereiken ze dagelijks duizenden horeca professionals en inspireren ze de horeca in Nederland en België. Met zijn ervaringen in de keten van de van boer tot boord brengt hij inzicht in de keten en de customer journey. Als digital selling expert helpt hij dagelijks verschillende multinational op andere manieren in contact te komen met de horeca.

Conversie op Mobiel & Desktop

Kosten van tickets:

De Digital Selling Summit zal een exclusief evenement zijn waar je echt bij moet zijn. Als je een verschil wil maken zorg je dat je snel tickets besteld, de eerste editie was binnen één week al uitverkocht.



Deze exclusieve kaarten kosten slechts 75 euro per persoon maar vertegenwoordigen een waarde van 500 euro. Elke deelnemer krijgt een goodiebag met:

  • Profielfoto voor Linkedin
  • Social Selling boek
  • Gratis online profielscan
  • 1 maand gratis TIPPR abonnement
  • ….

De eerste ROI heb je al te pakken bij deelnamen, een tickets kost slechts 75 euro maar hiervoor terug krijg je een goodiebag van 500 euro, ROI van 666% (500/75 *100%)

Partners Digital Selling Summit 2020

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Koffie trend: Slow-koffie

Dit artikel verder lezen in de app? Open in de app Ook wel filterkoffie genoemd.

Hoe maak ik de beste Food foto’s?

Dit artikel verder lezen in de app? Open in de app We weten als geen ander...
Advertisment

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

Instagram
LinkedIn
Share
×

Hallo!

Neem hieronder contact met ons op via Whatsapp chat of stuur een email naar info@tippr.nl

× Whatsapp ons gerust!