fbpx

Digital Selling Summit 2020

12 oktober van 15:00 tot 17:30 uur is het zover, de tweede editie van de Digital Selling Summit.



Vanwege COVID-19 is de BBB-beurs geannuleerd. De Digital Selling Summit 2020 zal in samenwerking met de BBB wél doorgaan, in de vorm van een livestream met als afsluiting de uitreiking van de Columbus Trophy!

De livestream vindt 12 oktober plaats en wordt volledig kosteloos aangeboden. Om hierbij te zijn is online registeren en de datum en tijd in je agenda noteren, het enige wat nodig is. Vanaf je werkplek nemen we je mee in de wereld van Digital Selling.

“Offline needs online” is het thema van de Digital Selling Summit 2020. In de consumenten wereld staan social- & digital selling al centraal maar in de horecaketen kunnen we er ook niet meer omheen. Influencers zijn we uiteindelijk allemaal maar hoe moet je hiermee omgaan in een digitaal horeca landschap? Tijdens deze Summit wordt er een reflectie geschetst tussen de consumenten wereld en de bedrijfswereld, uiteindelijk gaat het niet om de route-2-market maar om de B2ME-conomy.

Offline needs online

Digital Selling Summit 2020: in 2019 organiseerde TIPPR samen met de Social Selling Company en de BBB Maastricht het digital selling event in het Soho House. Het digital selling event was binnen een week uitverkocht waardoor we een tweede editie in de vorm van een livestream gaan organiseren op 12 oktober 2020. Het thema van de Digital Selling Summit is “Offline needs Online”. De tijd dat je kon volstaan met offline sales tools is over. De oriëntatie begint online en draagt bij aan een betere ROI.



Programma 12 oktober

  • 15:00 Kick off BBB – Digital Selling Summit
  • 15:15 B2ME-conomy voor de Horeca
  • 15:45 Influencing in de Horeca
  • 16:15 Social Selling
  • 16:45 Q&A rondetafel
  • 17:00 Columbus Trophy uitreiking

Het zijn niet de sterkste of slimste die overleven, maar diegene die zich het beste aanpassen aan een veranderende omgeving

Customer journey bestelproces

De customer journey in de wereld van eten-drinken en slapen heeft een metamorfose ondergaan. Het einde van b2b en b2c staat voor de deur. Onder druk wordt alles vloeibaar en dat hebben we gezien. Door Corona zijn in de Foodservice en Hospitality industrie alle heilige huisjes verdwenen als smog voor de Mount Everest. Fabrikanten leveren direct aan consumenten en horeca ondernemers gaan nu massaal bezorgen. Normaliter gesloten groothandels staan ineens wagenwijd open voor de reguliere horeca gast. Exclusiviteit zit niet meer vast aan locaties en momenten. Alle producten en diensten zijn nu voor iedereen bereikbaar. Om klanten overal en altijd te bedienen zijn merken opzoek naar verschillende route-to-markets. De horeca is de ideale advocacy voor een merk. Daarom zie je de horeca zijn business model veranderen naar een meer hybride model. Iedere horeca ondernemer zal meer aan de slag gaan met een retail model om te overleven!



In het hybride horeca model wordt retail cruciaal

Als we de B2ME-conomy als vertrekpunt nemen in de nieuwe customer journey, wat is dan het effect op mijn bedrijfsvoering? De B2ME-conomy kenmerkt zich door de consument die overal en altijd toegang tot producten en diensten heeft. Alles wat het leven gemakkelijk en aangenaam maakt is via stem of handpalm bereikbaar. Een consument is niet bezig met industrie grenzen, foodservice, foodretail, catering, horeca, leisure, b2b of b2c, etc. Laat me gewoon eten en drinken. Waar, wat en wanneer ik wil.

EEN HORECA-ONDERNEMER IS DE BELANGRIJKSTE SCHAKEL TUSSEN VRAAG EN AANBOD.

Tijdens de Digital selling Summit zullen we je meenemen in de nieuwe werkelijkheid en de kansen van digital bespreken. Het is niet meer dat je alleen af kan met offline sales, de oriëntatie begint online. De volgende thema’s komen aan de orde:

  • Hybride Horeca Modellen
  • Horeca als advocacy partner voor leveranciers
  • E-retail in de horeca
  • Influencing in de horeca
  • Social Selling


Voor deze thema’s zijn drie gespecialiseerde keynote speakers uitgenodigd om je mee te nemen in de digital selling wereld en de kansen hiervan:

Toni van Dam

Toni van Dam is Social selling expert en partner bij The Social Selling Company en De Commerciële Revolutie. Hij helpt uiteenlopende organisaties met de implementatie van een social selling-strategie en traint salesteams in een nieuwe manier van werken. Toni is tevens gastdocent op Nyenrode en auteur van het boek “de kracht van Social Selling”.

Lucas van Zandvoort

Lucas van Zandvoort is afgestudeerd consumenten psycholoog en haalde Crocs naar Europa. Hij heeft als ondernemer aan de wieg gestaan van de groei van merken zoals Superga, Wild en Blissfuel. Momenteel is hij als CEO van IrisArke met influencers bezig om the next generation retail neer te zetten.



Colin Westerwoudt

Colin Westerwoudt is afgestudeerd aan de Hoge Hotelschool Den Haag en heeft zijn MBA behaald aan de Amsterdam Business School. In 2017 heeft hij samen met Pim Pelser TIPPR opgericht met als doel de keten sneller te laten acteren. Als managing partner is TIPPR uitgegroeid tot de grootste foodservice app in de Benelux en zijn ze druk bezig met de introductie van TIPPR.SHOP (e-retail) en de uitrol in Europa.

TIPPR bouwt een webshop voor iedere horeca zaak

Partners Digital Selling Summit 2020



Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Koffiesiroop, haal meer uit je koffie!

Dit artikel verder lezen in de app? Open in de app De zomervakantie is mensen weer...

The Beauty Organic Gin – Raviro

Dit artikel verder lezen in de app? Open in de app Gasten hebben steeds meer oog...
Advertisment

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

Instagram
LinkedIn
Share
×

Hallo!

Neem hieronder contact met ons op via Whatsapp chat of stuur een email naar info@tippr.nl

× Whatsapp ons gerust!