fbpx

Bestellen via TIPPR

Hoe werkt het?

Het doel van TIPPR is de horeca te inspireren en indien er interesse is de optie te bieden om te bestellen. De bestelling zal dan direct via de leveranciers verlopen. De leverancier van het product of dienst bepaalt welke bestelmethodes er toegevoegd kunnen worden. Bestellingen kunnen direct vanuit de TIPPR app geplaatst worden maar ook via de TIPPR landing pages op je laptop.

Indien je als horeca gebruiker overtuigd bent en wil overgaan tot de aankoop van het product hoef je enkel op de bestel-knop te drukken.

TIPPR zorgt dat de horeca gebruiker direct de bestelling kan plaatsen bij de leverancier, via de groothandel of via een Horeca Pick-Up Point. Indien er vragen zijn kan er via Whatsapp of de Call-2-Action in de post, direct contact opgenomen worden met de leverancier.

Welke bestel methodes zijn er?

Via de leverancier (direct): indien leveranciers een webshop of een partner hebben, kan er direct besteld worden bij de leverancier. TIPPR zorgt ervoor dat je direct in de webshop terecht komt en de bestelling kan plaatsen. De betaling en bezorging verloopt direct via de leverancier.

Via de groothandel (indirect): indien het product beschikbaar is via een groothandel kan TIPPR een koppeling maken naar de bestelsite van deze groothandel. De horeca gebruiker logt in met zijn account bij de groothandel. Na het inloggen wordt het product zichtbaar in de prijslijn van de groothandel. Levering en betaling gebeurt dan via de normale route van de groothandel.  

Horeca Pick-Up Points: de horeca krijgt te maken met nieuwe concurrenten. De supermarkt neemt de rol van de horeca over voor de thuisconsumptie maar de horeca is opzoek naar oplossingen om hier ook op in te kunnen spelen.

De horeca heeft onderscheidend vermogen, namelijk unieke boetiek producten die alleen worden aangeboden in de horeca. Het ambitie niveau van consumenten is de horeca; “de lekkerste koffie drink je in de horeca”! De beste producten worden verkocht in de horeca, daarom komen we met: “Horeca Producten voor Thuis”  

Waarom Horeca Pick-Up Points

  • Extra omzetstroom toevoegen
  • Traffic generen naar de horeca
  • Afhaal moment gebruiken voor up-selling
  • Meer omzet door de keten voor de groothandels
  • Unieke boetiek producten sneller activeren onder consumenten

Conversie Generen

Om conversie te kunnen realiseren moet je in iedere stap van de customer journey vertegenwoordigd zijn. TIPPR inspireert de horeca en helpt leveranciers om hun innovaties extra onder de aandacht te brengen.

Innovaties vereisen vaak dat je je gedrag verandert. Die veranderingen brengen kosten met zich mee. Deze zogenaamde psychologische kosten hebben te maken met gedragsverandering van mensen. Simpel gezegd: mensen zijn blij met wat ze hebben en zijn niet altijd bekend met verandering. Onbekend is onbemind

Awareness (bewustzijn): de horeca moet zich bewust worden van jouw product. De horeca is nog geen klant en heeft niet direct een koopintentie. 

Hier is het zaak om ervoor te zorgen dat eerste contactmomenten ontstaan, zodat de horecaondernemer bekend wordt met jouw merk en jouw product. 

TIPPR helpt je de zichtbaarheid te verhogen bij de juiste doelgroep middels de TIPPR-app, landing pages en social awareness. Zo ben je altijd top-of-mind in de horeca. Indien er interesse is kan TIPPR conversie generen door de horeca te koppelen aan de leveranciers of de optie te bieden om het product direct te bestellen.

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Dutch Hard Seltzer – Bozu Vodka Soda

Dit artikel verder lezen in de app? Open in de app Bij Bozu Beverages vonden ze...

Actieve houtskool: Function in Food

Dit artikel verder lezen in de app? Open in de app Waarom het ‘actief’ heet? Dat...
Advertisment

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

Instagram
LinkedIn
Share
×

Hallo!

Neem hieronder contact met ons op via Whatsapp chat of stuur een email naar info@tippr.nl

× Whatsapp ons gerust!